.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش هاشمی به خبر استعفایش از مجمع

روزنامه ملت ما: آیت الله هاشمی رفسنجانی برخی خبرها درباره استعفا از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را رد کرد.

در ستون "غیر رسمی" در خبری به واکنش هاشمی رفسنجانی به برخی خبرها در خصوص استعفایش از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام پرداخته و نوشته است:

آیت الله هاشمی رفسنجانی برخی خبرها درباره استعفا از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را رد کرد. وی در دیداری که چندی قبل صورت گرفته در خصوص آینده حضورش در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته است که از سمتش استعفا نداده و در آینده هم قصد چنین کاری را ندارد. وی با اشاره به برخی خبرها در این رابطه افزوده است که این خبرها، خبرسازی برای فشار بر مجمع است که مدتی است دنبال می شود و موضوع تازه ای نیست.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفته که تاکنون برنامه های خود را برای دور آینده مجمع به "آقا" نداده است اما نظرات مشورتی اش درباره اعضاء و ترکیب مجمع را به ایشان گفته است.

گفتنی است با نزدیک شدن به پایان دوره فعلی مجمع، برخی رسانه ها از استعفای هاشمی رفسنجانی خبر داده بودند و برخی از رسانه های ضد انقلاب نیز خواستار استعفای هاشمی از مجمع و حضور در شهری مانند قم شده بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 بهمن 1390
حالا چرا رسانه های ضد انقلاب خیلی از رسانه های انقلاب نیز خواستار کنار رفتن هاشمی از مصلحت نظام هستند چون نشان دادند که مصلحت نظام را خیلی راحت فدای مصلحت خویش می کنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.